fredag den 21. juli 2017

Nečakaná hrdinka Štěpánová: odohrala polku zápasu a pomohla k postupu

"Mám strašnú radosť, ale hlavne preto, že sa nám podarilo postúpiť zo skupiny. To je pre mňa to najdôležitejšie. To, že som mohla pomôcť, je čerešnička na torte. Snáď to bude takto ďalej pokračovať a mohla by som si ďalej zahrať, "povedala Štěpánová českým novinárom v Temešvári.

Doteraz na turnaji odohrala dohromady len 13 minút, tentoraz však mala Burgrová už v druhej štvrtine tri fauly a tréner Lubor Blažek musel ukázať na Štefanovou. "Bola som nervózna, to by bol asi každý hráč. Potom je to aj na tom ihrisku poznať, že keď sa človek chytí, tak je to taky iný zápas, než keď skazí prvý balón.Ja navyše vedela, že sa chytiť musím, že mi nič iné nezostáva, "opísala s úsmevom. "Keď by som nezahrala ani ja, vedela som, že už tam do rotácie nie je moc hráčok," dodala autorka ôsmich bodov.

Výhra ju teší o to viac, že ​​tím sužovali zdravotné problémy aj nepriazeň rozhodcov. "Nechali sa strhnúť prostredím. Nemyslím, že by to pískali na rovinu, ale s tým sa musí počítať. Ale vysporiadali sme sa s tým a nediskutovali, "povedala Štěpánová. "Srdiečku sme si to vyhrali. Partia je tu super a dokážeme jazdiť jedna za druhou. Nemôže sa dariť všetkým dvanástich. Urobili sme pre to všetko. Odmakali sme to a zaslúžili sme si to.Boli sme lepší, "dodala.

Verí, že v osemfinálovej skupine Češky prehovorí do postupových bojov. "Zápas od zápasu je to lepšie, to je normálne. Príprava nebola dlhá, moc zápasov sa neodohralo a teraz nám nič nezostávalo. Ak chceme dôjsť na olympiádu, musíme sa stále zlepšovať a vyhrávať, "pripomenula vidinu umiestnenie do piateho miesta.

" Prvý cieľ sme splnili, to by bolo obrovské sklamanie, keby sa to nepodarilo. Teraz ideme ďalej a myslím, že na to máme. Každý súper je hrateľný, keď do toho dáte srdiečko. Teraz sa nám síce toľko nedarilo, ale my teraz môžeme tie tri zápasy vyhrať a byť úplne v inej pozícii. Bielorusko, Turecko aj Helénskou sú hrateľné súperovi, "povedala.

Pre Štefanovou je úspech už len to, že sa na šampionát prebojovala.V minulosti totiž vždy končila mimo nominovanú dvanástku. Pri absencii Petry Kulichová jej dal tréner Blažek šancu. "Samozrejme mi to urobilo radosť a budem sa snažiť túto šancu využiť čo najlepšie. Motivácia je veľká. Rada by som sa totiž pozrela na olympiádu, "vyhlásila.

" Vypadnúť z nominácie bolo na psychiku ťažké, vravela som si, či na to vôbec mám. Ale chcela som to skúsiť znova aj kvôli tej olympiáde. Teraz si to užívam, že to vyšlo, "dodala pivotka pôsobiaci vo Francúzsku, kde z Landes prestupuje do Toulouse.


< img width="400" class="aligncenter" src="http://wpp.katalog365.cz/subdom/wpp/images/espn22_25.jpg" />

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.