torsdag den 20. juli 2017

Brnenský hrdina Doležal: Som tu od toho, aby som kryl chrbát Dušanovi

Existujúce brankársku jedničku Dušana Melichárka totiž medzi žrde nepustilo náhle ochorenie. "Nebolo mu dobre, bojoval s tým. Potom vyšiel von do toho horúčavy a usúdil, že sa radšej doléčí, "povedal tridsaťpäťročný rodák z Prahy.

" Verili sme, že Martin bude pripravený. Má svoju kvalitu a svoju rolu zastáva ako profesionál. Nebáli sme sa mu dať priestor, "glosoval situáciu tréner Václav Kotal.

Spoluhráči potom stálicu klubu veľa pomohli, v prvej polovici dlho nemal príliš práce. Potom ale prišla 33. minúta a situácia, ktorá po zápase na videu obletela internet.Ostravský stredopoliar Davor Kukec kopol roh tak šikovne, až lopta preletel hlavy všetkých hráčov vo vápne a vplával ku vzdialenejšej žrdi.

Pre brankára, ktorý si dovt edy siahol na loptu len sporadicky, to bol hrozný moment.

"Nechal som sa strhnúť ostatnými hráčmi predo mnou. Čakal som, že center pôjde na bližšiu tyč. Nejako sa mi zrazili myšlienky. Je to moja chyba, "bral na seba vinu Doležal. Z hlavy ale smolný gól čoskoro dostal.


Ostatne, nič iné mu ani nezostávalo. "Nechcel som si to komplikovať. Síce to nebolo ideálne, ale snažil som sa na tú bránku nemyslieť. Keby som nad tým stále premýšľal, akurát by som v tom bol ponorený. Ja chcel pomôcť tímu a stále veril, bet365 bonus že to ešte otočíme. "

To sa tiež malo stať.Zbrojovka ešte bet365 stavky pred koncom prvého polčasu stihla vyrovnať, keď sa hlavou presadil Michal Škoda. A v druhom polčase prišla veľká chvíľa vytáhlého 35-ročného gólmana.

Brňany prepadli v rozohrávke a k lopte sa dostal ostravský Francis Narh. Tiesnený obrancom sa rozhodol radšej prihrať nabíhajícímu Šichorovi, ktorý bol vo skvelej streleckej pozícii. Lenže - trafil len naťahujúceho sa Doležala. Tribúny mali v tú chvíľu nového hrdinu.

"Horšie by bolo, keby mi to dal do protipohybu. Lenže Šichor si to pustil na pravú nohu a poslal loptu po mojej ľavej ruke. Aj preto som ho chytil, "všimol si brnenský gólman. Jeho zákrok sa ukázal ako kľúčový pre celý ďalší priebeh zápasu.

Aj keď v jednom momente mu stuhli.To keď sa k ďalšiemu rohovému kopu Baníka postavil znova šikovný chorvátsky hráč.

"Kukec to skúsil urobiť úplne rovnako ako bet 365 predtým. Jeho spoluhráči sa postavili k prednej tyči, a pretože majú všetci dva metre, nešlo nič vidieť. On už to našťastie tak dobre znovu nekopnul, "vydýchol si víťaz juniorskej ligy z roku 2013.

Nečakaný hrdina zápasu potom v závere cez celé ihrisko prizeral víťazné bránke Zbrojovák, ktorú z penalty vsietil Pavel Zavadil, a dielo bolo dokonané. Kapitána potom ešte klidnil, keď sa pri postrannej čiary po Šichorově faule na Pašku strhla šarvátka. "Bál som sa, aby niekomu neprehovoril do duše.Ale Pavol asi vie, čo robí, "usmial sa Doležal, ktorý si bet365 ambíciu na post jednotky nerobí. "Som tu aj naďalej od toho, aby som kryl chrbát Dušanovi," uistil.

bet365 mobil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.